Najnowszy numer

Partnerzy

Zastosowanie Internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego

Zastosowanie Internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
dr Wojciech Pizło

Opracowanie powstało na podstawie studiów i badań empirycznych, w których celem było zdiagnozowanie zastosowania Internetu w działaniach marketingowych największych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego działających w Polsce. Książka składa się z 11 rozdziałów (studiów przypadku analizowanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego oraz ostatniego rozdziału stanowiącego syntezę badań). Głównym celem prowadzonych badań była analiza działań marketingowych podejmowanych w środowisku wirtualnym przez największe (znajdujące się na liście 500 największych) przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego.

Rok wydania: 2007
Oprawa: miękka
Stron: 100

SPIS TREŚCI

1. Przesłanki podjęcia tematu

2. Cel i zakres badań

Rozdział I. STUDIUM PRZYPADKU – BRITISH AMERICAN TOBACCO COMPANY

1. Ogólna charakterystyka firmy

2. Ograniczenia prawne na rynku wyrobów tytoniowych

3. Misja i strategia firmy BAT

4. Strategia marketingu internetowego firmy

5. Marketing w firmie British American Tobacco

6. Ścieżka rozwoju marketingu internetowego

7. Zintegrowany marketing internetowy

8. Relacje między marketingiem tradycyjnym i internetowym

9. Ocena funkcjonowania marketingu internetowego oraz jego szanse i zagrożenia

10.Podsumowanie i wnioski

Rozdział II. STUDIUM PRZYPADKU – PRZEDSIĘBIORSTWA DANONE

Rozdział III. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY DROSED S.A.

Rozdział IV. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA HOOP S.A.

Rozdział V. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA INDYKPOL S.A.

Rozdział VI. STUDIUM PRZYPADKU KAMPANII PIWOWARSKIEJ

Rozdział VII. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA – NESTLE POLSKA

Rozdział VIII. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY SOKOŁÓW S.A.

Rozdział IX. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA

Rozdział X. SYNTEZA BADAŃ EMPIRYCZNYCH

Pytania sprawdzające wiedzę

Bibliografia

Aneks

Cena:
40,00 PLN
+ koszty przesyłki

Najnowsza książka